Το Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αιγάλεω στην καρδιά της Ευρώπης

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη ομάδας μαθητριών και εκπαιδευτικών του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Αιγάλεω στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 28 Απριλίου έως την 1η Μαΐου 2026. Η αποστολή, αποτελούμενη από τέσσερις μαθήτριες και δύο εκπαιδευτικούς, είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί από κοντά την «καρδιά» των ευρωπαϊκών θεσμών και να … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αιγάλεω στην καρδιά της Ευρώπης.